5 διάσημα μακιγιάζ, της μουσικής σκηνής!

0
708

Όταν επιλέγουμε το λουκ που θα δημιουργήσουμε για να κάνουμε την εμφάνιση μας, κάποιοι ακολουθούμε πιστά τη μόδα και τις τάσεις της εποχής. Κάποιοι άλλοι, χρησιμοποιούμε συγκεκριμένα στοιχεία στο μακιγιάζ μας, τα οποία είναι πιο “δικά μας” και μας χαρακτηρίζουν. Πόσο χαρακτηριστικό, ωστόσο, μπορεί να γίνει ένα μακιγιάζ;

Υπάρχουν περιπτώσεις, όπου ένα μακιγιάζ είναι τόσο απόλυτα συνυφασμένο με τον άνθρωπο που το δημιούργησε, που θα μπορούσαμε να πούμε πως έχει γίνει η υπογραφή του. Ας δούμε κάποιες περιπτώσεις που η εικόνα μιλάει από μόνη της..

Το eye liner της Amy Winehouse.

Τα λόγια είναι περιττά. Πόσες φορές έχεις κάτσει μπροστά από τον καθρέφτη σου έχοντας το ένα χέρι το πινέλο του eyeliner και στο άλλο το ντεμακιγιάζ; Παλεύεις να κάνεις το τέλειο λεπτό τελείωμα, παλεύεις να είναι ίσιο, παλεύεις γενικά..

Και μετά ήρθε η Amy. Αντισυμβατική σε όλα της και αναπόφευκτα και στο μακιγιάζ της. “Δεν με νοιάζει” είναι σαν να σου λέει. Έντονα τραβηγμένο τελείωμα με χοντρές θρασύτατες γραμμές, που σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να υποστηρίξει ο καθένας. Ένα λουκ γεμάτο ένταση και δράμα που εκφράζει άψογα την αξέχαστη δημιουργό του.

Ο κεραυνός του David Bowie

Στις 13 Απριλίου του 1973 εκδίδεται το άλμπουμ “Aladdin Sane” και το εξώφυλλο του γίνεται μια από τις πιο διάσημες εικόνες του.

Ανύπαρκτα φρύδια. Κατάλευκο δέρμα. Φούξια σκληρές σκιάσεις που μεταβάλλουν την μορφή του προσώπου του σε κάτι το εξωγήινο. Ένας κόκκινος και μπλε κεραυνός διαπερνά την δεξιά πλευρά του προσώπου του. Μια εικόνα που παραπέμπει σε ένα ανδρόγυνο αλλόκοτο πλάσμα από κάποιο άλλο κόσμο.

Σύμφωνα με τον Brian Duffy, τον φωτογράφο που έκανε το κλικ για την εν λόγω φωτογραφία, όταν ο Bowie είπε ότι ήθελε ένα κεραυνό πάνω στο πρόσωπό του, ο Duffy και ο make up artist Pierre La Roche, αντέγραψαν τον κεραυνό από μία ψηστιέρα Sony που υπήρχε στο στούντιο.

Τα πρόσωπα των Kiss

Στην εποχή που της μουσικής επανάστασης εμφανίζεται μια μπάντα με νεαρά αγόρια που δεν μοιάζουν σε τίποτα εμφανισιακά με τους υπόλοιπους σταρ τις εποχής. Τα κατάλευκα βαμμένα δέρματα τους με τα μαύρα σχέδια, εμπνευσμένα και εκτελεσμένα από τους ίδιους, έγιναν το σήμα κατατεθέν τους.

Τα φρύδια της Nina Hagen

Γενικώς τα 80s σαν δεκαετία χαρακτηρίζεται από μία δόση υπερβολής. Καθώς αναφερόμαστε λοιπόν στην λατρεμένη μαμά της πανκ (ίσως και γιαγιά πλέον), που με τα μοναδικά λουκ της έμεινε στην ιστορία, δεν θα μπορούσαμε να περιμένουμε τίποτα λιγότερο. Τα μακιγιάζ της είχαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον και σε καμία περίπτωση δεν αποζητούσε την τελειότητα όταν τα δημιουργούσε. Συνήθως υπήρχε κάποια εκδοχή πολύ έντονου eyeliner και στα μάτια αλλά και στα φρύδια. Συνήθιζε να κάνει τραβηγμένο τελείωμα στην κορυφή του τόξου, με την ίδια ακριβώς λογική που εμείς κάνουμε το “wing” στην εξωτερική γωνία των ματιών, δίνοντας έτσι μία ζωώδη όψη στο πρόσωπό της.

Το graphic liner της Siouxsie Sioux

Από την μαμά της πανκ πάμε στην γιαγιά της γκοθ σκηνής. Σκληρό και δυναμικό μακιγιάζ με έντονες επιρροές από τα αρχαία αιγυπτιακά λουκ. Το graphic liner που συνήθιζε να κάνει σίγουρα δεν είναι ένα καθημερινό λουκ για βόλτα (όχι ακόμα τουλάχιστον). Ωστόσο, στην εποχή του, το μιμηθήκαν χιλιάδες άνθρωποι που άνηκαν στην πιο αντεργκράουντ κοινότητα και μέχρι και σήμερα θα βρεις παραπομπές σε editorial, επιδείξεις μόδας κ.ο.κ.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ