Έμπνευση τα μαλλιά της Κρουέλας! Τι λέει η δημιουργός τους, Nadia Stacey;

0
1157

Όλοι ξέρουμε την κακιά Κρουέλα που ήθελε να φτιάχνει γούνες και παλτά, από χαριτωμένα σκυλάκια Δαλματίας. Μια γυναίκα με έντονη προσωπικότητα, άσχημη συμπεριφορά και μανιακή καπνίστρια. Από εδώ και πέρα όμως η Κρουέλα, στη ταινία αυτή, δεν καπνίζει, εφόσον από το 2007 η εταιρία δεν επιτρέπει στις ταινίες της να καπνίζει κανείς.

Αν δεν έχετε δει το συγκεκριμένο κινούμενο σχέδιο της Disney, το οποίο κυκλοφόρησε το 1996, σίγουρα πρέπει να δείτε την ταινία. Πρωταγωνίστρια είναι η Emma Stone και σχεδιάστρια των μαλλιών και του μακιγιάζ της Κρουέλας, η Νάντια Στέιση.

Η οικογενειακή κωμωδία, δράσης, είναι βασισμένη στην κινηματογραφική προσαρμογή του ομώνυμου μυθιστορήματος της Βρετανίδας Ντόντι Σμιθ του 1956, από την αρχική ταινία κινουμένων σχεδίων της Ντίσνεϋ του 1961.

Και μια πληροφορία που δεν την ξέρουν πολλοί, είναι ότι, το όνομα της Κρουέλα συγκαταλέγεται στη 13η θέση της λίστας του Forbes για τους πλουσιότερους 15 φανταστικούς χαρακτήρες. Στην ίδια λίστα συμπεριλαμβάνονται και οι Tony Stark και Scrooge McDuck.

Ακολουθεί μεταφρασμένη συνέντευξη από την Νάντια Στέιση… για να δούμε πίσω από αυτά τα μαλλιά, τελικά τι κρύβεται;

-Πως εμπνευστήκατε και δημιουργήσατε το λουκ Κρουέλα;

Ήταν κυρίως η εποχή που βρισκόμασταν. Η μόδα Πανκ εκρήγνυται στους δρόμους εκείνη την εποχή και τα βλέμματα ήταν τόσο μεγάλα που δεν μπορούσες να το αγνοήσεις και ήθελα να κάνω το ίδιο και στην Κρουέλα. Εμπνεύστηκα από την Debbie Harry του Blondie για την εμφάνιση της Estella και από μια γερμανίδα τραγουδίστρια που ονομάζεται Nina Hagen. Για την Κρουέλα, δεν ήθελα μόνο να είναι πανκ, έπρεπε να μπερδέψω και ένα κλασικό σχήμα, οπότε κοίταξα πολύ τις εκθέσεις μαλλιών avant garde, τις υψηλές εκπομπές μόδας όπως οι Alexander McQueen, John Galliano και Vivienne Westwood. Όλοι φαίνεται να παίρνουν κλασικά στυλ περιόδου και να τα κάνουν δικά τους, έτσι ήθελα να κάνω και εγώ το ίδιο.

-Μπορείτε να μας πείτε, τη διαδικασία ανάπτυξης της εμφάνισης της Emma Stone για τις βασικές στιγμές της ταινίας;

Πάντα πηγαίνω με σενάριο. Σκέφτομαι τη συμβαίνει τη συγκεκριμένη στιγμή, έτσι λειτουργώ. Για παράδειγμα, όταν βλέπουμε τη συντριβή, στην επίδειξη μόδας,  χρειαζόμουν κάτι που θα έκανε και την εμφάνισή της, να έχει τις ίδιες επιπτώσεις. Πριν φτιάξω τα μαλλιά, συνεργάζομαι στενά με τον σχεδιαστή κοστουμιών, για να δω τι φοράει για κάθε σκηνή. Για παράδειγμα, στη σκηνή, με το κόκκινο φόρεμα στο χορό, το κόκκινο φόρεμα, ήταν πολύ ψηλά στο λαιμό, άρα έπρεπε τα μαλλιά να είναι κοντύτερα και να κάθονται πάνω από το φόρεμα, οπότε υπάρχουν πάντα πολλές σκέψεις.

Πάντα ήθελα να κρατήσω το ασπρόμαυρο των μαλλιών της, ξεχωριστά μεταξύ του, οπότε δεν συγχώνευσα ποτέ τα χρώματα μαζί. Μου αρέσει η ιδέα ότι παίζει με το στυλ της όλη την ώρα, προσθέτοντας έτσι μήκος, ή αλλάζοντας τις μπούκλες ή την υφή. Προφανώς, λόγω της ιστορίας της αλλαγής από την Estella σε Cruella, έπρεπε να φοράει περούκες, έτσι είχα μεγάλη ελευθερία να αλλάξω τα στυλ. Ήθελα απλώς κάθε εμφάνιση να είναι διαφορετική, επειδή είναι ένας συνεχώς εξελισσόμενος χαρακτήρας, γι ‘αυτό και η μεταφορά ήταν μια μεγάλη αναφορά .

-Σχεδιάσατε επίσης το μακιγιάζ για την ταινία. Πώς είναι να καλύπτετε τόσο τα μαλλιά όσο και το μακιγιάζ για μια παραγωγή;

Πάντα έκανα και τα δύο. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, δεν τείνουμε να χωρίσουμε τα τμήματα, οπότε ο ειδικός που παίρνει την ευθύνη για μια τέτοια δουλειά, πρέπει να είναι σε θέση να κάνει και τα δύο. Δεν μπορούσα να δουλέψω αλλιώς, γιατί σκέφτομαι έναν χαρακτήρα ως σύνολο, οπότε η εμφάνιση πρέπει να είναι συνδυαστική για μένα. Μου αρέσει να δημιουργώ, να σχεδιάζω, έναν χαρακτήρα από το μηδέν… ολόκληρη την εμφάνιση του.

-Ποιο είναι το παρασκήνιο πίσω από τα ασπρόμαυρα μαλλιά της Κρουέλα;

Λοιπόν, τα φυσικά μαλλιά της [Estella] είναι μαύρα και άσπρα και τα βαφεί κόκκινα για να δοκιμάσει κάτι άλλο και να δει αν της ταιριάζει. Αλλά όταν αρχίζει να βρίσκει τον εαυτό της και να αναπτύσσει την Κρουέλα, επιστρέφει στις ρίζες της (κυριολεκτικά) και αγκαλιάζει το μαύρο και άσπρο. Είναι ένα σημάδι ενδυνάμωσης και εμπιστοσύνης στην ταινία. Δέχεται τελικά και αναδυκνύει, το ποια είναι.
Αρχικά το ασπρόμαυρο χρησιμοποιείται ως εργαλείο εξαπάτησης όταν πηγαίνει στο χορό της Βαρόνης. Λόγω του ότι η Εστέλα ήταν γνωστή στη βαρόνη, έπρεπε να αρχίσει να δημιουργεί την Κρουέλα.

-Πόσες περούκες χρησιμοποιήσατε για τον χαρακτήρα της Cruella και πώς τις κρατήσατε να φαίνονται τόσο σωστά περιποιημένες και καλές, κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων;

Επειδή οι εταιρείες περούκας ήταν τόσο απασχολημένες, είχαμε μόνο δύο ασπρόμαυρες περούκες και δύο κόκκινες στην αρχή. Στη συνέχεια, πρόσθετα κομμάτια μαλλιών για να αλλάξω τα στυλ, έτσι ήταν αρκετά αγχωτικό και χρειαζόταν πολλές και γρήγορες εναλλαγές. Υπήρχαν τόσες πολλές διαδικασίες σε αυτά, κυλίνδρους, θερμότητα, backcombing, πτύχωση και τα λευκά μαλλιά είναι τόσο επεξεργασμένα που έπρεπε να το φροντίζω όλη την ώρα. Τους έβαζα πολλές μάσκες και θεραπείες διανυκτέρευσης όποτε μπορούσα. Τα χρησιμοποίησα επίσης κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων, στην Emma κάτω από την περούκα, για να ρυθμίσω τα μαλλιά της.

-Κατά τη διάρκεια της μαγνητοσκόπησης, ποιό ήταν τεχνικά το πιο δύσκολο κομμάτι, όσον αφορά τη δουλειά σας, στα μαλλιά της Κρουέλας;

Τα στυλ είναι τόσο άγρια ​​που σε στιγμές δράσης είναι παντού, που ναι μεν δεν υπάρχει πρόβλημα κάποιες στιγμές, αλλά όταν γίνεται συνέχεια, είναι δύσκολο και δεν πρέπει να αποσπάται η προσοχή πάνω σε κάτι τέτοιο. Επίσης, οι δύο πλευρές στα μαλλιά αντέδρασαν τόσο διαφορετικά. Η μαύρη πλευρά ήταν πολύ πιο μαλακή και μπούκλωνε με διαφορετικό τρόπο από τη λευκή πλευρά, οπότε περνούσα πολύ χρόνο φτιάχνοντας τις περούκες, προσπαθώντας να ισορροπήσω τα στυλ.
Η μαύρη πλευρά φαινόταν πιο παχιά και πιο πυκνή, ενώ στη λευκή πλευρά ήταν ακριβώς το αντίθετο και θα μπορούσατε να δείτε μέσα, έτσι δεν υπήρχε ισορροπία. Ήταν δύσκολο και δεν περίμενα ποτέ τελικά αυτό να είναι η πρόκληση.

-Ποια είναι η αγαπημένη σας στιγμή,από την ταινία, όσον αφορά τα μαλλιά,  και πώς προχωρήσατε στη δημιουργία της;

Λατρεύω την περούκα σκουπιδιών τύπου του 18ου αιώνα. Είχα αυτήν την ιδέα, γιατί όταν η Estella ήταν μικρή θυμάται όλα αυτά τα απίστευτα χτενίσματα από το χορούς στο σπίτι της βαρόνης, και έτσι όταν πέταξε όλα τα ρούχα στο κατώφλι της βαρόνης χρόνια αργότερα, σχεδόν μιμείται το στυλ, αλλά έπρεπε να γίνει, φυσικά, με τον τρόπο της Κρουέλας, έναν τρόπο μονόπλευρο και ακατάστατο.
Μου άρεσε πολύ να παίζω με κλασικά σχήματα και μετά να τα κάνω πανκ. Όπως έκανα και στο τέλος, στο Hell Hall που περπατάει η Κρουέλα, με το μπροστινό δάχτυλο να κυματίζει σαν στιλ της δεκαετίας του 1930, αλλά το πίσω μέρος είναι στυλ εμπνευσμένο από πανκ.

Συνέντευξη:hji
Photos:source Disney

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ